Ciasteczka?

Wykorzystujemy pliki cookie, aby dostarczyć treści spełniające oczekiwania osób odwiedzających nasz serwis internetowy. Kontynuując wyrażasz zgodę na ich użycie. dowiedz się więcej

Wsparcie priorytetowe

Jesteś naszym klientem - uzupełnij następujące szczegóły dotyczące Twojego aktualnego planu.

Numer SLA znajdziesz w wiadomości wysłanej na Twój adres e-mail potwierdzającej dokonanie zakupu.

Poziom ważności Ważność 4
Ważność 1
Ważność 2
Ważność 3
Ważność 4
Platforma Windows
Windows
Linux

Ważność problemu

Ważność 1
Awaria systemu! Wszyscy użytkownicy zostali dotknięci awarią.
Ważność 2
Krytyczna utrata funkcjonalności aplikacji lub wydajności powodująca, że duża liczba użytkowników <br/> jest niezdolna do wykonywania normalnych funkcji.
Ważność 3
Umiarkowana utrata funkcjonalności aplikacji lub wydajności wpływająca na korzystanie z normalnych funkcji przez wielu użytkowników.
Ważność 4
Niewielka utrata funkcjonalności aplikacji, prośby dotyczące funkcji produktu, pytania "Jak to <br/>zrobić?", pomoc przy konfiguracji, itd.